vineri, 20 aprilie 2012

Tribut necunoscutului

Devenit deja mult prea prezent in viata mea, jucandu-se cu nervii mei, punand-mi la incercare rabdarea si fortandu-mi limitele pana dincolo de extrem, traieste EL. Ii spun sub numele generic “el”, poate la fel de bine sa fie o ea…la o adica, nici nu conteaza. De ce ar face sexul vreo diferenta? Faptele nu au nevoie de explicatii, desi eu inca sunt in cautarea uneia.
Cineva a spus “haters gonna hate”, eu am transformat-o in “haters gonna love”, dar acum devine “lovers gonna hate”. Felicitarie tie, drag necunoscut, ca ai schimbat ceva in mine.
Te detest pe tine pentru ca existi, pentru ca am voie, pentru ca si tu o faci, pentru un milion de alte motive pe care nu am rabdare sa le insir. Vreau sa-mi satisfac cele mai sadice placeri, sa te vad sangerand pana la ultima picatura, injurandu-ma pentru tot ce-ti fac. Il iubesc pe el, pentru ca si acum ii simt mana calda pe spatele meu rece, parfumul care persista in hainele si narile mele, pentru ca e ce tu nu esti.
Si uite ca trisez; fur timp pentru mine si ma uit in stanga si-n dreapta, traiesc ca o hoata, cu teama de a nu fi prinsa. Acum ca ma gandesc…cat de rau poate sa fie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu