joi, 9 mai 2013

Bec

 


     Vreau sa prind din zbor iubirea, sa o bag intr-un bec pe care sa-l infiletez mai apoi in aplica de pe perete. Asa o sa imi lumineze in fiecare seara la culcare. O sa imi spuna povesti frumoase, ma va inveli atunci cand am nevoie si imi va alunca teama de intuneric.

    Iti aduci aminte cand ti-am spus toate astea? Desigur ca nu, nu asculti tu asemenea bazaconii. Daca stau sa ma gandesc, nu asculti nimic din ce spun eu. Oare la ce iti e capul cand eu vorbesc? Tare mi-ar placea sa stiu... 

2 comentarii:

  1. Și amuzant, și inventiv. Mi-a plăcut ideea de a prinde iubirea in bec pentru a lumina viata. Faina imagine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:) e placut sa stiu ca e cineva care chiar citeste ce scriu. Si ca un bonus, mai si apreciaza.

      Ștergere