miercuri, 1 mai 2013

Inapoi

Te-am rugat in nenumarate randuri sa te dezbraci de uratul tau caracter, sa renunti la partea ta intunecata, sa ramai doar tu cel bun. Te-am rugat si cand am vazut ca nu merge te-am implorat, m-am pus in genunchi, mi-am calcat pe mandrie, pe orgoliu si ti-am cerut impedios sa te schimbi.

Ceea ce tu nu ai inteles nici pana acum e ca nu am facut-o din egoism asa cum crezi tu. Am vrut in primul rand sa iti fie tie bine, sa nu mai gresesti, sa nu mai comiti pacate pentru care nu poti plati. Ti-am fost prietena, sora, mama, inger pazitor si nu a fost de ajuns.

Am cedat. Acum, in trecut, o voi face si in viitor...din cauza ta. Imi permit dupa cum vezi sa te acuz, sa iti "scot ochii" sa te aduc cumva la realitate. Realitate pe care amandoi o percepem diferit. As sugera sa iei un loc si sa asculti urmatoarea insiruire de acuze.

Esti EGOIST (scris cu majuscule ca poate iti trezeste ceva). Si eu am renuntat la multe pentru binele tau, dar nu ti le arunc in fata ca pe niste carti de joc. Mi-am calcat pe inima cand tu ai trimis spre Necuratul fiecare principiu sanatos pe care-l aveam.
Esti HOT sau MINCINOS sau poate ambele dar nu-mi dau eu seama. Tu, persoana in care am avut incredere, ma cam minti putin (mai mult) in fata. Fara rusine, fara frica, fara mila macar. Spune-mi tu, cu mana pe inima, jurand drept, ca nu a fost nimic pana acum, ca eram doar eu si ca ai fost 100% cinstit in absolut tot ce ai zis. Poti ?!

Mi-e foarte simplu, sa tai si sa spintec, asa cum faci tu. Dar mai presus de sentimentele tale ucigase, eu te iubesc. Singur si inocent, alb si putin egoist. Asa ca ridica-te, sterge-ti palmele prafuite, spala-te pe fata, impartaseste-te, spovedestete-te. Abia dupa ce ti se vor ierta pacatele vino inapoi la mine.

2 comentarii:

  1. Of doamne....cat as da sa ma pot descarca si eu, asa ca tine............

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti oricand sa incerci. La inceput o sa fie furie oarba, apoi treptat va prinde forme si contururi.

      Ștergere