luni, 1 iulie 2013

Have a good morning

E deja opt si eu m-am trezit. Tu inca dormi, intors cu fata la perete. Ti-am lasat o sarutare pe spatele dezgolit si am coborat din pat in varful picioarelor, sperand ca parchetul sa nu scartaie destul de tare incat sa te trezeasca. M-am dus la bucatarie, am deschis televizor pe Mtv. Am setat sonorul la 3 liniute, am inchis usa si am pus ibricul pe foc. Am scos cutia de ceai, plicurile de ciocolata calda si zaharul. Le-am asezat contrariata pe masa nestiind ce sa fac. Oare ce voiai sa bei in dimineata asta? 
Nu puteam sa nimeresc la sigur asa ca ti-am facut cate o cana din fiecare. Le-am pus pe o tava si ti le-am adus  in pat. Tu inca dormeai asa ca le-am lasat pe noptiera. Cand dormi parca esti un "ingeras", fata ti se lumineaza si fiecare rid se intinde. Iti lipseste crisparea din timpul zilei. 
Se face 8 jumate si imi amintesc ca aveai treaba in oras astazi, asa ca te trezesc. Intai te dezvelesc, sa-ti fie frig, apoi iti strecor sub nas canile aburinde. 
-Mrrrrr...
Asa faci in fiecare dimineata, scoti sunetele ala de pisica razgaiata care toarce. Nu m-as putea lipsi de ele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu