miercuri, 11 decembrie 2013

Test despre relatia intre soț si soție...!

Femeile casatorite de cel putin 15 ani au participat la un test cu urmatoarea tema: "Cât mai este dragoste in casnicia d-voastra?" Prima oara au primit intrebarea, daca isi iubesc sotii. Fiecare a raspuns ca "da". Urmatoarea intrebare a fost, cand au spus sotilor acest lucru ultima oara. Unele au raspuns ca "azi", altele "alaltaieri", "saptamana trecuta", "nici nu-mi mai amintesc", s.a.m.d. Atunci au primit urmatoarea indicatie: sa trimita sotilor un SMS cu urmatorul text” : "Dragul meu, te iubesc!"

Aici sunt raspunsurile soților:

1. Cine esti?

2. Pentru Dumnezeu, ce s-a intimplat?

3. Si eu pe tine (acest raspuns a fost DOAR O DATA!)

4. Ce sa insemne asta? Iar ai lovit masina?!

5. Nu inteleg, ce sa insemne iar asta?

6. Nu stiu ce ai mai facut, dar asta nu ti-o iert!

7. ????????

8. Nu da vina pe mine, spune-mi deschis, cat mai vrei de la mine?

9. Visez oare?

10. Daca aflu intr-adevar cui ii este adresata asta, iti garantez ca-l omor!

11.Te-am rugat de mai multe ori sa nu mai bei atata. Daca nu incetezi, te parasesc, pe bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu