vineri, 17 august 2012

Povesti in tandem 1



R: Inceput de proza, sfarsit de speranta si un miros patrunzator si acru de cadavru in descompunere. Vad sacalii care roiesc pentru o bucata de carne, ma gandesc ca ei nu au sentimente, dar nici tu nu ai. Si din nefericire m-ai tras si pe mine in abisul sufletului tau.

M: Si ai picat infipta adanc intr-un pat moale si fierbinte din fundul prapastiei. Si te afunzi in el. Iti lasi visele pe perna si inoti in temeri, in intuneric. Inoti cu mine, care te imping sa cazi pentru ca eu sa cad peste tine. Te ademenesc fara sa poti opune rezistenta.

R: Un urlet jalnic de disperare iese din strafundul plamanilor mei cu capacitate si asa redusa. E inutil, pe tine nimic nu te induioseaza. Vrei doar sa ma omori, intr-un act lent si dureros. Vrei sa am timp sa-mi revad greselile. Multumesc, acum vad care a fost cea mai grava: simplul fapt ca te-am iubit.

M: M-ai iubit, iar perna mea e prea moale sa nu ma lase sa te visez urland sa scapi din cosmarul bratelor mele, ce te sugruma posedandu-te. Si cadem impreuna spre a ne sparge trupurile neantic, lovindu-ne unul de altul sau poate izbindu-ne de ceva.In bezna nu te pot vedea, dar visul meu te simte sufocata, strigand aproape mut de teama si extenuare sa te eliberez, sa cad singur daca tot mi-o doresc. Dintr-o dragoste orgolios de sadica tin sa cadem amandoi, sa ne evaporam in intregul loc negru din jur, necunoscut, nevazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu