joi, 25 aprilie 2013

Succes

Seara- zambeste lunii care se ascunde dupa soare la eclipsa, dimineata- imbratiseaza tricoul meu alb cu negru si imediat ce te trezesti iubeste mirosul absentei mele. In fiecare clipa in care esti departe de mine vreau sa te macini ca o roca sub actiunea apei marii sarate. Vreau sa vad in pielea ta erodat regretul asa cum la mine sta marturie gaura din torace.

 Prima oara ti-ai exersat talentul de chirurg pe inima mea, te-am lasat sa ma tai si sa ma spinteci. Ai facut asta iar si iar pana te-ai plictisit si m-ai aruncat ca pe o jucarie veche in fundul sacului. Pe mine ma poti mutila cat vrei, am credinta si asta ma mantuieste. Dar tu, dragule, daca asa o sa te porti si cu pacienti...o sa ajunga sa te urasca toti. Si nu vrei asta, nu? Doar de aia ti-ai vandut sufletul, pentru succes! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu