miercuri, 26 martie 2014

Putin

Eram intr-o fuga nebuna prin Kaufland, sa termin de cumparat tot de pe lista inainte de ora inchiderii. Ultimul produs a fost un gel de dus. Am ajuns acasa in viteza si am despachetat cele doua sacose. Am bagat perisabilele in frigider, conservele in camara si cosmeticele le-am pus la baie. Am inchis usa, am dat drumul la apa in cada si la dvd. Aveam un cd cu Leonard Cohen, in concert live. 
M-am cufundat cu totul in apa care statea sa dea pe afara. Era fierbinte si-mi ardea fiecare zgarietura de pe corp. Am desfacut tubul abia cumparat si am turnat o cantitate mult prea mare in palma. L-am intins cu miscari circulare pe brate. Apoi m-a lovit. Mirosul ala...era acelasi. 
Mirosea a tine. Am crezut ca visez sau poate chiar am halucinatii. Era imposibil ca din toate sticlele de pe raft eu sa o aleg exact pe asta. Era imposibil la nivel teoretic, pentru ca in viata reala eu intinsesem pe piele o substanta rozalie, usor cremoasa care mirosea a parasire. 
E intr-adevar ciudat cum se aseaza unele lucruri. Am continuat baia, dar abia dupa ce apa s-a racit. 
Am pus gelul de dus in recipientul de sapun lichid, doar ca sa se termine mai repede. Folosesc in fiecare zi cate putin. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu