miercuri, 5 septembrie 2012

Sange tipat pe pereti

Miez de noapte. Ma trezesc atat de brusc incat lovesc cu mana telecomanda ramasa pe marginea patului care zboara pana in celalalt capat al camerei facand un zgomot strident.
Pe fruntea mea broboanele de transpiratie curg siroaie. Iar mi te-ai aratat in vis...sau mai bine as spune in cosmar. Ma omorai lent cu precise mecanice lovituri de cutit. Si eu sangeram in cabina de dus, dezbracata de demnitate. Halal imagine a sinelui in oglinda, nu crezi ? Acum ca mi-ai luat si asta, nu-mi mai ramane nimic.
Te-ai oprit abia cand am tipat la tine. De fapt, nu te-ai oprit, doar am stins eu cosmarul. Sper ca daca ma culc iar, tu o sa mergi in alta casa, sa ucizi, sa-ti satisfaci pofta demonica de sange.

4 comentarii:

  1. Frumos scris:) nu stiu de ce, in ultima vreme am tot avut visuri ciudata, chiar si cu iubita mea in ele. In unu eram prin India...:)) Ma rog, momentan citesc Osho(filosof indian) si poate de aici legatura... Demnitatea e prea putin pretuita in zilele noastre, din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Intamplator si am citit de la Osho "100 de cai spre fericire" parca:-/ Dar conceptia despre demnitate o am de ceva vreme

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa descriere bravo :*

    RăspundețiȘtergere