marți, 7 ianuarie 2014

I almost cared today

Parca te straduiesti sa iti demonstrezi tie sau mie ca imi pasa. Nu imi dau seama daca e un alt joc prostesc si murdar in care vrei sa ma tragi sau poate e doar bataie de joc, nici una, nici cealalta nu ar fi pentru prima oara. 
Aproape ca mi-a pasat. Aproape. Atat de aproape ca am simtit rasuflarea ta in ceafa, apoi mi-am dat seama ca buzele tale nu strigau numele meu. Atunci m-am trezit. Mi-am amintit ca eu nu mai sunt eu pe care o stiai, mi-am amintit ca tu esti praful de pe masina pe care il ridica furtuna. 
Mi-am amintit de toate motivele care fac baraj in fata amintirilor. Si am realizat ca nu merita sa imi pese, nu de tine, de ea sau de vulgaritatea voastra care ma scarbeste. Nu am fost niciodata asa, nu m-am pretins si nici nu o voi face de acum incolo. 

P.S: poate tipa din poza are o fata prostuta, dar eu am ales-o in primul rand pentru mesaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu