luni, 6 ianuarie 2014

Today was a good day

M-am ingropat singura in cuvinte si fraze al caror sens acum e strain de mine, totul ca sa uit. Acum jonglez cu calorifere, amibe, dreptul muncii si alte lucruri pe care nu le vei intelege.
Pe burnita, frig si ceata ma zgribulesc intre posta si primarie. Habar n-ai tu.
Si poate pare ca bat campii, dar tu bati drumuri la ore bizare, in compartimente de tren ieftine, spunand falsul tau adevar celor care asculta.
Eu? dragule, eu mi-am zis povestea, desi nu meritai. Eu azi am dormit. Si nu mi-a pangarit nimeni patul, nu m-a facut nimeni de ras si am castigat inca un prieten. 
Tu? te scufunzi. Daca erai Titanicul, nu iti gaseau ramasitele. Nu s-ar deranja nimeni sa caute ceva fara valoare, pentru ca asta ai ajuns.
Esti un cerc. Te intorci mereu la primitivitatea ta barbara.
Eu sunt o drepta marginita la un capat si continui sa ma duc inainte. 
Spuneai ca te pricepi la mate? Rezolva ecuatia asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu