duminică, 31 martie 2013

Despre schimbari

Nu stiu daca sunt bune sau rele, nu stiu daca am dreptul sa cer. Stiu doar ca mi le doresc pentru ca asa cred eu ca va fi mai bine, pentru ca am senzatia ca asa ma voi simti mai fericita. Suna egoist, nu?

Poate chiar sunt...nu stiu.

In viziunea mea exista schimbari bune si schimbari rele, niciodata de mijloc. Ori devi ceva monstruos, ori devi idealul cuiva. Dorinta de schimbare vine uneori si din dragoste; pentru ca vrei ca persoanei de langa tine sa-i fie mai bine si faci compromisuri. Renunti la a mai vorbi cu anumite persoane atat de multe, atat de des, renunti la a ascunde o relatie. Si cel mai important, nu regreti. Nu reprosezi nimanui aceste sacrificii si nici nu iti spui tie ca este gresit sa le faci. Le faci pur si simplu.
Oare cati dintre noi se schimba cu adevarat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu