duminică, 31 martie 2013

Tatuaj



 Te-am chemat sa stai cu mine pentru ca-mi era frica de intuneric. Ei bine, nu de intuneric propriu-zis ci de demonii mei caror le place sa se ascunda in cele mai intunecate si sumbre locuri. Si nesperat, ai venit. Spun nesperat pentru ca nu credeam nici macar in proportie de 1% ca vei veni, dar mi-am zis sa incerc.

Multumescu-ti tie, ca ai stat langa o leguma, ca ai acceptat sa bati drumul pentru ca apoi sa te gonesc in mijlocul noptii, ca m-ati tinut de mana si mi-ai sters lacrimile, ca nu ai tipat si nu ai fugit.
Dupa ce ai plecat m-am dus la culcare. Mirosul tau era impregnat in pielea mea. Am inspirat o gura din parfumul tau si am inchis ochii. Cred ca te-am si visat, nu stiu sigur, nu-mi mai amintesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu