duminică, 2 februarie 2014

dimineata

Am adormit tarziu aseara, undeva dupa miezul noptii, cu televizorul aprins. Nu stiam cand te intorci asa ca am lasat usa de la intrare deschisa. 
Dimineata, ti-am trimis un mesaj, cu ochii intre deschisi, apoi m-am culcat la loc. 1 2 caldura. Maini calde se infasoara usor in jurul meu. Nu stiam ca esti acasa. 
Aveai sa-mi spui mai pe seara ca am tors ca o pisica, apoi m-am intins pe tot patul si m-am ghemuit langa tine. Nu imi amintesc nimic din toate astea ca fiind real, erau parte din visul meu. 
Un vis in care eu nu faceam nimic duminica si nici tu, un vis in care nu dormeam, nu ma dadeam jos din pat si nu exista nimic altceva in universul nostru.
Imi place genul asta de vis, imi da speranta. Si tu, dintre toti, ma cunosti cel mai bine, stii cata nevoie am de asta. Sunt egoista, iarta-ma. Chiar mi-a fost dor de tine. Sa nu mai pleci toata noaptea, mi-e urat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu