sâmbătă, 1 februarie 2014

Ție


Cum as putea scrie ceva destul de frumos si de sincer in care sa-ti multumesc ? Nu cred ca imi va iesi, asa ca imi cer scuze in avans. Ca de la "artist" la artist, sper sa-ti dai seama ca nu-mi vine deloc usor. 

Pe tine, dragul meu, te-am lasat in alt oras, intr-o alta viata. Nu cred ca am vrut sa te parasesc, chiar nu cred,  dar vezi tu, nu imi amintesc nimic din perioada aia. Acum, regasindu-te, parca te stiu de-o viata, parca am locuit deja in apartamente vecine. Parca am pozat pentru tine, vesela, dar mai mult trista, eleganta, dar mai mult eu. Eu cea normala, pe care ai descoperit-o din intamplare. 
Tie, dragul meu, ti-as da mesaje anonime cu "buna dimineata"  la miezul noptii, ti-as face surprize ciudate, numai sa vad surasul ala cald si sclipirea aia de un verde inchis din ochii tai caprui. Pe mainile tale mi-as plimba degetele dimineata devreme, te-as face sa intarzii la cursuri si sa pici examene. Apoi as sta cu gura pe tine sa iei restanta. Sunt minunata, nu?
Nu pierzi toate astea, pentru ca le-ai avut candva si le vei avea iar. Doar sa treaca iarna, sa circule trenurile, sa se reduca totul la "noi".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu